Proč cílit své PPC kampaně na ideální publikum?

Proč cílit své PPC kampaně na ideální publikum?

Pokud používáte PPC reklamu, pak víte, že platí čím vyšší míra prokliku, tím lépe. Vysoká míra prokliku snižuje cenu za proklik a zlepšuje pozici reklamy. A právě cílení na publikum, které vám můžeme dodat, zvyšuje míru prokliku PPC reklam.

Vyberte si z našich 5,7 miliónů návštěvníků přesně ty, které právě potřebujete oslovit. Například kupce pozemků z Písku, novostaveb v Praze nebo bytů na jižní Moravě. Propíšeme vámi vybrané publikum do PPC systémů Seznamu, Googlu a Facebooku najednou. A vy si pak na ně můžete cílit vlastní kampaně a zvýšit si tak míru prokliku.

  • odrážka seznamuZvolte si lokalitu a typ nemovitosti
  • odrážka seznamuZvolte si velikost publika
  • odrážka seznamuZvolte si dobu platnosti publika
  • odrážka seznamuJedno publikum do 3 PPC systémů

Jak remarketing nastavit?

Postup využití našeho publika pro cílení vašich PPC kampaní je u Google Ads, Seznam Sklik i Facebook Business Manageru obdobný:

  • -Vytvořte si nové publikum, které definujete takto: url obsahuje ceskereality.cz nebo moravskereality.cz
  • -Vygenerujte si remarketingový kód (Google), retargetingový kód (Seznam) a Facebook pixel a pošlete nám je
  • -Nadefinujte si požadované publikum (např. kupci + pozemky + Písek)
  • -Spustíme remarketingové kódy zacílené dle zadání na serveru ČESKÉREALITY.cz
  • -Po dosažení velikosti publika minimálně 1 000 lidí můžete začít na publikum spouštět své kampaně

Kolik lidí u nás hledá nemovitosti?

Statistiky

Prezentovat své nemovitosti má význam pouze tam, kam je lidé chodí hledat. Ročně k nám v součtu na všechny servery přijde 5,7 miliónů lidí koupit, prodat či pronajmout nemovitost! To je téměř každý aktivní člověk nad 20 let na internetu v ČR.

Tito lidé k nám za poslední rok přišli více jak 11 miliónkrát. Inzerujícím kancelářím a makléřům ročně posíláme až 85 000 konkrétních zájemců o prohlídku či informace k nemovitosti a další statisíce lidí chtělo vidět telefonické kontakty u detailů nemovitostí.

Často kladené otázky

1. Na jak dlouho mám nastavit platnost cookie publika ve dnech?

Každý obor to může mít jinak. Záleží na dvou jednoduchých otázkách. Jak dlouho se můj zákazník rozmýšlí, než si můj produkt nebo službu koupí? Může se nákup brzy opakovat? U spotřebního zboží se může jednat o jednotky dnů mezi tím, kdy člověk hledá informace na serveru a mezi tím, než si produkt či službu skutečně koupí. Naproti tomu dražší zboží může tuto dobu prodloužit na měsíce. Pokud prodáváte například chemii do bazénu, můžete si například publikum nastavit na 540 dní a sbírat do něj vlastníky bazénů. Je totiž velmi nepravděpodobné, že by u nás někdo hledal informaci o tom, jak vyčistit bazén a druhý rok již nebyl majitelem bazénu.

2. Nemám agenturu pro správu PPC kampaní. Můžete mi někoho doporučit?

Ano, umíme doporučit. Vše záleží na vašich představách o rozsahu práce, lokalitě i rozpočtu. Dokonce máme vlastní agenturu pro tyto účely.

Začněte co nejdříve

Stačí kliknout na tlačítko Objednat.
Po uhrazení faktury, která vám přijde do e-mailu, vás bude kontaktovat naše klientské oddělení.

Remarketing ČESKÉREALITY.cz

Cena na doptání
  • Vytvoření publika v Google Ads
  • Vytvoření publika v Seznam Sklik
  • Vytvoření publika na Facebooku
  • Cena je uvedena bez DPH

Máte zájem o více informací?

Napište nám a my pro vás připravíme nabídku zcela na míru.