Co je vidět?
E-MAILY OD ZÁJEMCŮ O NEMOVITOST
Jediné, co většina majitelů realitních kanceláří měří.
Co není vidět?
NÁBĚRY
Evidujete si zdroj, kde na vás vzali kontakt? 2 z 10 lidí na prohlídce ještě nemá prodanou svou nemovitost. Pracujete s nimi? Kde evidujete zdroj náběru?
Přidělíte potom při prodeji podíl i tomuto zdroji?
POSÍLENÍ ZNÁMOSTI ZNAČKY
Kdo není známý, toho nikdo nehledá. Poptal vás někdo na základě znalosti značky? Vaši budoucí i stávající zákazníci u nás vidí vaše jméno a logo vaší RK, kontakty na vás, odkaz na vaše webové stránky...
KONTAKTY A FOTKY MAKLÉŘŮ
Opakovaně a dlouhodobě jste na očích lidem, kteří řeší prodej, pronájem či nákup nemovitostí. Víte, že jinde za osobní marketing platíte, ale na našem serveru ho máte zdarma?
SEO ODKAZ
Díky zpětnému odkazu u nás jsou vaše www stránky lépe dohledatelné na vyhledávačích. Kolik investujete do reklamy např. na Google?
HYPOTÉKY, POJIŠTĚNÍ
Možná dostáváte provizi od finanční společnosti, které doporučíte klienta na hypotéku. Nabízíte možnost financování našim návštěvníkům, kteří ho ještě nemají vyřízené?
PRÁCE S KONTAKTY
Pokud zákazník nekoupí po prohlídce nabízenou nemovitost, můžete s ním i dále pracovat. Pracujete aktivně s již jednou získanými leady, do kterých jste investovali peníze?
RETENCE KLIENTŮ
Stává se vám, že se spokojení zákazníci vracejí? Ti, kteří přes vás koupili nemovitost, mohou po čase opět potřebovat realitní služby. Evidujete si zdroj, kde jste zákazníka před lety získali?
NÁBOR MAKLÉŘŮ
Podpora známosti kanceláře při náboru makléřů. Víte, že 8 z 10 makléřů znalo jméno realitní kanceláře dříve, než se začali zajímat o práci v této kanceláři?