Reference našich klientů
Jako největší výrobce zdících materiálů pro stavby rodinných domů na českém trhu neustále hledáme efektivní komunikační kanály oslovující co nejširší cílovou skupinu potenciálních investorů. Právě proto mezi ně již několik let patří portál ČESKÉSTAVBY.CZ, který má vysokou sledovanost a poskytuje svým čtenářům aktuální a objektivní informace z oblasti stavebních materiálů a technologií. Navíc je nám jako české rodinné firmě blízký i samotný název – ČESKÉ STAVBY. Za českého výrobce přeji českému portálu mnoho úspěchů a spokojených čtenářů.
Andrea Stejskalová
HELUZ cihlářský průmysl v.o.s.
Portál ČESKÉSTAVBY.cz je spolehlivým obchodním partnerem. Veškeré podmínky spolupráce i vzájemná komunikace nás přesvědčují o tom, že se jedná o důvěryhodného partnera, který je opravdovým profesionálem ve svém oboru. Oblíbenost portálu potvrzují statistiky, které jsou na vyžádání vždy k dispozici a které potvrzují, že ČESKÉSTAVBY.cz jsou oblíbeným a hojně navštěvovaným internetovým rádcem. Jsme si jisti, že portál ČESKÉSTAVBY.cz je nám nápomocen při dosahování našich cílů.
Ing. Mariola Studnická
FAKRO CZECH s.r.o.
S portálem ČESKÉSTAVBY.CZ spolupracuje naše společnost dlouhodobě. Pozitivně hodnotíme profesionální přístup a ochotu všech pracovníků, korektní jednání a rychlou komunikaci. O kvalitě webu svědčí také statistiky, které dokládají jeho vysokou návštěvnost. Pro nás je pak stěžejní, že se jedná o relevantní odborné publikum. Spolupráci vnímáme jako opravdu přínosnou, vážíme si jí a věříme, že bude pokračovat i v dalších letech.
Ingrid Hubáček
LAUFEN CZ s.r.o.
S webem ČESKÉSTAVBY.cz spolupracujeme opakovaně již několik let, jsme maximálně spokojení. Využíváme především možnost informovat čtenáře formou zajímavých článků a poskytovat inspiraci v rozsáhlé galerii fotek. Věříme, že naše spolupráce je a stále bude přínosná nejen pro nás, ale především pro čtenáře webu. BEST, a.s.
Petra Štěpánková, vedoucí oddělení obchodní analýzy a marketingu
BEST, a.s.
Často kladené otázky
1. Kolik lidí si článek asi přečte?
To záleží na tématu, kolik lidí zaujme. Jiný počet přečtení bude mít článek o nových postupech na zahradě a jiný o "novém druhu šroubků".
Obecně lze říci, že při čtenosti několik tisíc lidí během 5 let vás vyjde jeden člověk na 1-3 Kč, kdy každý z nich na článku zůstane několik minut.
Top 50 redakčních článků můžete vidět zde.
Top 50 firemních PR článků pak můžete vidět zde.
2. Není to drahé?
Při průměrné čtenosti jednotek tisíc lidí za 5 let vás vyjde jeden oslovený člověk, který právě hledá informace o produktu nebo službě, které nabízíte, na 1-3 Kč. Takový člověk si článek čte i několik minut. Srovnejte si to například s cenou za proklik z PPC systémů. Zpětné odkazy v článku jsou pak cenným bonusem, který dlouhodobě pomáhá vašemu webu v návštěvnosti z vyhledávačů.
3. Jaká je návštěvnost článků?
Do sekce článků na serveru ČESKÉSTAVBY.cz přijde ročně přes 5 milionů lidí, kteří hledají konkrétní řešení svého problému z oblasti stavby, zahrady a bydlení.
Kompletní statistiku návštěvnosti celého serveru pak naleznete zde.
4. Jak dlouho bude článek dohledatelný?
Garantujeme uveřejnění minimálně na 5 let. Pokud však budou informace v článku platné i po této době, článek necháváme na serveru napořád. Některé články u nás firmy mají již od roku 2003.
5. Jak vyjíždíte ve vyhledávačích?
Z vyhledávačů k nám každý měsíc přijde obrovské množství lidí, kteří použijí několik set tisíc různých kombinací klíčových slov. Pro mnoho z nich se nacházíme na první straně vyhledávání.
6. Pošlete mi náhled článku, než ho spustíte?
Článek si můžete kompletně dodat nebo jej za poplatek sepíše naše redakce. Před vydáním prochází každý článek korekturou a schválením od klienta. Pravidla pro sepsání článku najdete zde.
7. Můžu si článek dát později na svůj web?
Ano, na článek můžete odkázat na svém webu, připadně jej zveřejnit v celém rozsahu. Fotografie zakoupené pro článek z fotobanky lze použít pouze na serveru ČESKÉSTAVBY.cz.
8. Kdy článek vyjde?
U dodaných článků obvykle do týdne. U článků sepsaných na míru nejčastěji do měsíce od kompletního doručení všech podkladů redakci.
9. Jaký je rozsah práce při sepsání článku?
Redaktor se seznámí se zaslanými podklady, případně vyhledá podklady na webu klienta či v jiných zdrojích. Rozsah redakční činnosti obsahuje
sepsání článku, korekturu textu, doplnění nadpisů odstavců nebo mezititulků, vymyšlení názvu článku, sepsání perexu, vyhledání či úpravu dodaných fotografií.
Snažíme se dbát na velkou variabilitu ve způsobu provedení článku dle představ, dodaných a dostupných podkladů, ochotě klienta ke konzultacím, ale i možností daného tématu.
Vše v rozsahu maximálně 2,5 hodiny.
10. Jak vypadá příprava dodaného článku k vydání?
Redaktor vloží zaslaný text článku do redakčního systému a provede sazbu (text, obraz. podklady, tabulky, videa),
upraví fotografie a navrhne jejich popisky. Poté proběhne odeslání článku ke korektuře a autorizaci e-mailem. Po provedení případné korektury dojde k opětovnému zaslání k autorizaci.
Po schválení nastavíme vydání článku na nejbližší datum od schválení, případně v přesném datu po dohodě s klientem.